Klantenservice  

Bekijk hieronder de meest gestelde vragen. Staat het antwoord op jouw vraag hier niet bij? Bel onze klantenservice op 040 - 2 974 979 of mail naar opleidingsadvies@secretary.nl.


Veel gestelde vragen

Kan ik vrijblijvend reserveren?
Ja, het is mogelijk om vrijblijvend een plaats te reserveren. Je kunt reserveren via de website van de cursus, opleiding of congres van jouw keuze. Liever telefonisch contact? Neem dan contact op met de opleidings- of congresadviseur. De contactgegevens vind je op de website van de opleiding, cursus of het congres.
Jouw reservering blijft staan totdat je deze zelf omzet in een inschrijving of annuleert. Wij nemen contact met je op als het maximaal aantal plaatsen voor een cursus of opleiding bereikt is, zodat je jouw reservering kunt omzetten in een inschrijving of kunt annuleren.

 

Kan ik mijn reservering annuleren?
Je kunt jouw reservering annuleren via de link in de bevestigingsmail of bel de opleidings- of congresadviseur. De contactgegevens vind je op de website van de opleiding, cursus of het congres.

 

Hoe zet ik mijn reservering om in een aanmelding?
Je kunt jouw reservering omzetten in een inschrijving via de link in de bevestigingsmail van de reservering. Liever telefonisch contact? Bel de opleidings- of congresadviseur. De contactgegevens vind je op de website van de opleiding, cursus of het congres.

 

Hoe en wanneer ontvang ik mijn deelnamebevestiging?
Na inschrijving ontvang je binnen enkele minuten een e-mail met daarin de bevestiging vanuit het online ticketsysteem “Paydro”. Heb je geen e-mail ontvangen? Het kan zijn dat deze in je ongewenste mailbox terecht is gekomen. Staat de financiële administratie van jouw organisatie met een eigen mailadres vermeld op de factuur? Dan beschikken zij over de bevestiging, factuur en deelnameticket(s).

 

Ik heb me ingeschreven, maar niets meer gehoord. Gaat de opleiding wel door?
Ja, bij geen bericht gaat de opleiding of cursus altijd door. Mocht een opleiding of cursus onverhoopt geannuleerd worden, dan wordt er contact met je opgenomen.

 

Is groepskorting mogelijk?
Wil je met meerdere collega’s deelnemen aan een congres, opleiding of cursus? Wij verwelkomen jullie natuurlijk graag! Neem contact op met de congres- of opleidingsadviseur voor een aantrekkelijke groepskorting. De contactgegevens vind je op de website van de opleiding, cursus of het congres. Voor een cursus of opleiding kan een incompany-training interessant zijn!

 

Kunnen we met meerdere collega’s tegelijk aanmelden?
Ja, dit is mogelijk. Wanneer alle deelnemers op één factuur vermeld mogen worden, selecteer je het benodigde aantal tickets. Er verschijnen dan invulvelden voor elk ticket; voer hier de namen in van de deelnemers. Wil je liever aparte facturen? Meld dan alle collega’s individueel aan.

 

Ik ben verhinderd. Kan mijn collega in mijn plaats komen?
Ja, jouw collega kan in plaats van jou deelnemen aan het congres, de cursus of opleiding. Om de aanmelding aan te passen dien je contact op te nemen met de congres- of opleidingsadviseur. Voor de contactgegevens verwijzen we je naar de website van de opleiding, cursus of het congres.

 

Kan ik annuleren?
Ja, je kunt jouw deelname annuleren onder bepaalde voorwaarden. Zie artikel 13 (‘Annulering’) van de algemene voorwaarden

Is het mogelijk om per factuur te betalen of kan het direct online?
Het is zowel mogelijk om per factuur of direct online (via iDeal of Creditcard) te betalen, mits je factuuradres in Nederland is. In het veld “po nummer” is ruimte om bijvoorbeeld een inkoopnummer of kostenplaats te vermelden, zodat deze ook zichtbaar wordt op de factuur.
Heb je een factuuradres buiten Nederland? Dan is het alleen mogelijk om je aan te melden via een online betaling (iDeal of creditcard).
 

Kan de factuur later nog aangepast worden?
Ja, je kunt gegevens op de factuur aanpassen. Dit kan via de “selfservicelink”. De “selfservicelink” staat in de bevestigingsmail van je inschrijving. Let op: verander je factuurgegevens, dan ontvang je een creditfactuur en weer een nieuwe factuur.
Het is ook mogelijk om zonder creditfactuur je persoonlijke gegevens via de link te bewerken. Let op: is het e-mailadres van de financiële afdeling ingevoerd bij ‘extra factuuradres’? Dan ontvangt alleen deze afdeling de bevestiging, factuur en deelnameticket(s). Zij kunnen deze dan aanpassen of intern aan je doorsturen zodat je het kunt aanpassen.

 

Ik heb geen bevestiging / factuur ontvangen, wat nu?
Vanuit het online ticketsysteem “Paydro” worden de bevestigingen verstuurd met daarbij de factuur en de deelnameticket. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan je ongewenste mailbox.
Kun je de bevestiging niet vinden? Neem dan contact op met de congres- of opleidingsadviseur. De contactgegevens vind je op de website van de opleiding, cursus of het congres.

 

Wanneer is de uiterste betaaldatum?
De uiterste betaaldatum valt tegelijk met de datum van de eerste lesdag of (eerste) congresdatum.

Hoe kan ik me het beste voorbereiden / Wat verwachten jullie van mij?
Iedere opleiding vergt een andere vorm van voorbereiding. In de online leeromgeving van de cursus of opleiding wordt dit toegelicht. Alle deelnemers ontvangen +/- 10 werkdagen voor aanvang een persoonlijke inlogcode voor de online leeromgeving. Vind jouw cursus of opleiding binnen 10 dagen plaats en heb je de toegangsgegevens niet ontvangen? Neem dan contact op met de opleidingsadviseur. De contactgegevens vind je op de website van de opleiding of de cursus.

 

Is het noodzakelijk om mijn eigen laptop/tablet mee te nemen?
Als het nodig is om een eigen laptop of tablet mee te nemen, dan geven we dit aan in de online leeromgeving. Ook als het niet noodzakelijk is, ben je altijd vrij om een laptop / tablet mee te nemen. Op alle locaties is gratis Wi-Fi beschikbaar.

 

Wat is de studiebelasting van de opleiding die ik wil gaan volgen?
Bij een aantal van onze opleidingen is de studiebelasting zichtbaar onderaan op het tabblad “Informatie” op de website, in andere gevallen kan de opleidingsadviseur je hier meer over willen vertellen. De contactgegevens vind je op de website van de opleiding of de cursus.

 

Waar kan ik de aanvangstijden met betrekking tot mijn opleiding vinden?
De aanvangstijden staan vermeld op de website van de opleiding, cursus of het congres onder het tabblad “Informatie”. Het tijdschema wordt ook vermeld in de brochure en in de online leeromgeving.

 

Waar kan ik de routebeschrijving vinden?
De eventlocatie en de routebeschrijving staan vermeld op de website van de opleiding, cursus of het congres onder het tabblad “Informatie”. Deze informatie is ook te vinden in de online leeromgeving.

Wanneer krijg ik toegang tot de online leeromgeving?
Ongeveer 10 werkdagen voor de start van de opleiding ontvangen alle deelnemers een e-mail met daarin een persoonlijke inlogcode. Met deze inlogcode kun je een account aanmaken in de online leeromgeving.
In de online leeromgeving staat alle informatie met betrekking tot de locatie, de start- en eindtijden, contactgegevens van de docent, opdrachten en tevens is er de mogelijkheid om in contact te komen met andere deelnemers.

Wanneer krijg ik toegang tot de online leeromgeving?
Ongeveer 10 werkdagen voor de start van de opleiding ontvangen alle deelnemers een e-mail met daarin een persoonlijke inlogcode. Met deze inlogcode kun je een account aanmaken in de online leeromgeving.
In de online leeromgeving staat alle informatie met betrekking tot de locatie, de start- en eindtijden, contactgegevens van de docent, opdrachten en tevens is er de mogelijkheid om in contact te komen met andere deelnemers.

Veel gestelde vragen over ZOOM:

 

  1. Mijn werkgever staat niet toe dat ik de ZOOM software gebruik op mijn zakelijke laptop, wat nu?

    Als oplossing hiervoor heb je 2 keuzes: De eerste is het gebruiken van een ander device zoals je smartphone of privé laptop. Daarnaast is een ZOOM sessie ook rechtstreeks (zonder download of app) in de webbrowser te volgen. Let op dat je minder functionaliteiten hebt.
    Je gaat hiervoor naar https://euroforum.zoom.us/ en dan naar Join a meeting.
    Uitleg van ZOOM lees je hier: https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/201362593-Launching-Zoom-from-a-web-browser

 

  1. Is SMI verantwoordelijk voor schade die ontstaat door het gebruik van ZOOM?

    We geven geen garanties met betrekking tot de werking van de online tools die gebruiken voor onze producten. Daarnaast spreken wij af met onze deelnemers dat SMI niet aansprakelijk kan worden gesteld voor claims die voortvloeien uit het gebruik van online tools.

 

  1. Kan ik ZOOM ook gebruiken zonder dat ik een app / plugin / software moet installeren?

    Ja, een ZOOM sessie kun je ook rechtstreeks (zonder download of app) in de webbrowser te volgen. Let op dat je minder functionaliteiten hebt.
    Je gaat hiervoor naar https://euroforum.zoom.us/ en dan naar Join a meeting.
    Uitleg van ZOOM lees je hier: https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/201362593-Launching-Zoom-from-a-web-browser

 

  1. Kan ik ZOOM gebruiken op mijn smartphone?

    Dat kan! Ga in je app store / Google Play naar de ZOOM app (ZOOM meetings). Vanuit daar kun je ook een sessie volgen.

 

  1. Zijn de online lessen van SMI ook met een andere tool dan ZOOM te volgen?

    Een online lesdag wordt bij SMI met ZOOM aangeboden. Er zijn echter uitzonderingen, waar een andere tool wordt gebruikt. Je docent of opleidingscoördinator neemt contact met je op om de online tool te bespreken.
     
  1. Kan ik ook meedoen met ZOOM zonder dat ik een account moet aanmaken?

    Ja, je kunt een ZOOM meeting in, zonder registratie bij ZOOM. Ga daarvoor naar  https://euroforum.zoom.us/ en dan naar join a meeting.

Staat jouw vraag hier niet bij?
Heb je een specifieke vraag over een congres, opleiding of cursus? Neem dan contact op met onze opleidingsadviseurs, tel. 040 - 2 974 947. Heb je een algemene vraag of opmerking? Bel dan met de klantenservice via 040 - 2 974 979.

 

Privacy Statement

We nemen jouw privacy erg serieus, lees hier hoe we dat doen: Privacy policy

Wil je je gegevens wijzigen?

Ben je veranderd van werkgever? Is je organisatie verhuisd, je naam of adres nog wel juist vermeld? Geef hier je wijzigingen door.


Vraag over een opleiding, cursus of congres?

Heb je een inhoudelijke vraag over één van onze opleidingen, cursussen of congressen? Neem dan contact op met opleidingsadvies, tel. 040 - 2 974 947 of opleidingsadvies@secretary.nl


Algemene voorwaarden

Het Secretary Management Institute (SMI) is onderdeel van Euroforum B.V. gevestigd te Eindhoven. Daar waar Euroforum staat, lees Secretary Management Institute. Deze

algemene voorwaarden (205,1 KB)

zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel te Eindhoven onder nummer 17075223.


Algemene voorwaarden Incompany

Het document is hier te downloaden: Algemene Voorwaarden Incompany (PDF)


Disclaimer

De tekst op deze website is met grote zorg samengesteld en mag op generlei wijze worden overgenomen of gekopieerd. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor informatie die onvolledig of onjuist is opgenomen.